Blogia
Diario de Una Erasmus

Xa teño bolso de Harrod's!!!

Xa teño bolso de Harrod's!!! Onte estiven de novo en Vigo, que recordos!! este ano foi o mellor da miña vida, a vida universitaria é o mellor. Volvín ver a Rocío, Andreai, Pili (un día contareivos como foi a súa despedida de solteira...), Jorge, Marien e os seus amigos... Que se nos vai Marien o domingo para Dinamarca (tamén de Erasmus, con Antia), creo que non tardarei en facerlles unha visita e agardo que elas tamén se apunten :). Pola noite recollimos á miña irmá que regresaba de Inglaterra e por fin conseguín un bolso de Harrods ;).

1 comentario

Rocio -

hola Lu!! me acabo de enterar q tambien tienes blog!nos lo pasamos bien ese finde en Vigo eh? una pena que te tuvieras que ir tan pronto... bueno ya nos veremos por alguno de esos lugares europeos a los que nos vamos... besitos!!!